30 October, 2007

Jerau

Hari tu kat office aku tgh kusyuk wat keje design, tetiba member aku sound...

"Sial jek, gambo aku takde pon kat blog ko...!"

Nama member aku ni Amad tapi dia lebih suka pakai nick Jerau.

"Sial jek, gi BBQ tak ajak aku...!" Lagi skali dia sound. Aku dah pening.

"Yelah nanti aku msukkan gambo ko dalam blog aku.." Dengan pakai snowcap itam dia pastu bleh lemparkan senyuman kambing dia kat aku cam nak sepak jerk.

Amad ni member aku kat tempat aku praktikal ni. Dia bahagian technician. Aku bahagian grafik design. Kat office, dia dok kat bahagian belakang. Aku dok kat depan. Gambar ni aku amik mase kitaorg tgh tggu order makan sampai kat foodcourt belakang office aku. Umur dia sebaya ngan aku. First time aku msuk praktikal kat office tu, aku tengok muke dia, dia tengok muke aku. Muka cam penah nampak. Rupanyer time sekolah menengah dulu aku ade join English Day Camp kat sekolah dia.

Wei, Mad..! Gambo ko aku dah upload nie.. Belanja aku makan nasi lemak ayam kat belakang..!

No comments: