09 October, 2007

Salam Aidilfitri

Lagi 3 hari nak raye, barang raye satu hape pon tak beli lagi..! tahun ni ingat nak beli kasut sepasang wat jalan2, lagi sepasang kasut kulit wat gi keje, t-shirt care2, kemeja ke,jeans ke... Haram..!! satu ape tak beli lagi..! Tapi baju melayu dah beli.. tu yang penting. Tahun nie baju melayu sepasang jerk. Cukup arr tue. Baju warna biru cair. Family aku pon sume kaler yang same. Ibu aku nye idea arr tue. Cuti raye aku start khamis nie.. Rasenye khamis nie bru dapat gi beli barang. Kalau gi hari jumaat takleh, jumaat tue malam raye. Time tue aku nak on da way balik kampung. Cakap pasal kapung plak, aku sampai skrang tak taw balik kampung maner dulu. Muar ke Kuala Pilah? Kuala Pilah ke Muar? Ke Muar sahaja? Ke Kuala Pilah sahaja? Entahlah, aku pon lupe nak tanye Ibu ku. Lagipon aku jenis tak kesah balik mane pon. yg penting happy dapat jumpe sedara sume, bukan pasal duit raye eh..! Dah tua bangka dah mane leh dapat duit raye lagi?!tapi kalo ade org kasik tu aku amek jerk. rezeki jgn ditolak wei..! sape yang tak sayang isteri..! hahahha! Lupe plak nak cite pasal puase. Puase aku tahun ni ade buang. Ade, mesti buang nyer..! 4 hari aku buang. tue pon sebab aku demam sampai 5 hari. Doktor pakse makan ubat. So aku makan lah. Tapi aku tak nasi. Aku makan ubat jerk. Selera makan takde. Pastu lagi sehari tue aku tak puase sebab kene mind control ngan bdak ofis aku iaitu Mr.Abul.!!! Dia beria-ia ajak aku tak puase. Aku pon ikutlah. Tapi ktorg tak puase just minum air Sprite botol besar. Kembung perut! Dahlah tak makan nasi sehari. Pastu ponteng puase minum air gas. Giler!! hahah!

No comments: