09 October, 2007

The Birth of Q

The Birth of Q.
Kelahiran blog ni pada 9 Oktober 2007. Lebih kurang pukul 5.10 ptg. Bulan ramadhan, hari yg ke 27 kite berpuasa. Objektif blog belum ditentukan lagi. Aku pon tak taw ape objektif aku nak wat blog nie. Maybe untuk berkongsi cerita, mem'promote'kan artworks design aku, atau berkongsi pengalaman hidup aku ngan korang sume. Lagipon aku tengok ade member aku, Betty @
Kedinkyst wat blog, aku tengok cam best jerk. So, aku pon wat blog ni tanpa panduan atau pertolongan sesiapa.
Alhamdulillah...
Blog ini selamat dilahirkan walaupon aku tak taw sangat nak set up, haha! So kepada korang sume yg dah handal gune blog nie, ajar arr budak yang baru belajar nie. Aku set up blog ni pon main pakai hentam jerk.

1 comment:

Cik Buya said...

heheeh..
yeah u give it up~!
terima kasih kerna menghargai aku..
lalalallala

pagi yang gelap kini sudah terang~!