09 December, 2008

SMP - Rindu Korang..!

To all my SMP4B classmate, KKJS
Rindu Korang..!





Video ni aku edit selepas aku abis study kat KKJS dengan menggunakan Windows Movie Maker. Aku malas nak guna Adobe Premier, Ulead Video Studio. Berat sangat. Lagi pon aku edit video ni just for fun jek.

Aku campurkan slideshow gambar dengan video bdak2 class aku. Background lagu oleh One Buck Short - Kerana Tiada Pilihan Lain. Kebanyakkan video yang diselitkan ke dalam video ni ialah video2 assignment, video2 Final Project, video gi mandi kat Wet World Pedas, video Semester 4 Dinner Night Ceremony & video lawatan ke Media Prima. Gambar2 yang ade dalam video ni sume adalah koleksi2 gambar kawan-kawan yang aku simpan dalam laptop aku.

Simple, but creative. Enjoy..!

Rindu Korang...!


1 comment:

Anonymous said...

din ko pndai pkai adobe premier ke? hoho