07 December, 2008

My Desktop


Ni desktop latest aku. Ber'wallpaper'kan design aku sendiri yang bertajuk : BANGUN, Hapuskan Korupsi. Design itam putih ni adalah untuk t-shirt ArtCore Design. Masih lagi dalam proses perbincangan lagi. Belum boleh dijual lagi. Tapi klu ade yang gatal nak order gak, aku terpakse letak harga tinggi skit. Hehe!

Desktop aku malas nak letak icon macam2. Rasa menyemak. Aku guna Rocketdock sebagai ganti. Klu korang perhatikan kat situ semua shortcut icon aku yang penting ade kat situ. My Computer, Do'Q'Ment, Adobe Photoshop + Illustrator, MP3(icon ipod), Movie(icon autobots), Fifa09, UleadStudio, Converter, DVDRipper, FireFox & Recycle Bin.
p/s:icon Adobe & Autobots aku design sendiri.

Klu korang perhatikan kat desktop bahagian bawah kiri ade icon bentuk flame. Tu shortcut icon game aku paling latest, Avatar - The Path Of Zuko. AKU IALAH BIG FAN AVATAR, THE LAST AIRBENDER. Hehe! Aku bru download kat blog sape ntah dah lupa. File dia kecil jek tapi game bleh tahan best.

Kat belah kanan desktop aku ade vista gadget. Gadget yang membantu aku untuk melihat kadar kelajuan & kesibukkan harddrive & RAM aku. Aku guna Vista Ultimate versi cetak rompak. Save budget, standard la.. Korang pon ade yang pakai windows cap ayam gak kan..



No comments: